بي باك، يك كارشناس ارشد هنر نيز در رابطه با بسته بندي محصولات صنايع دستي به ايسنا اظهار كرد: بايد توجه داشت هزينههايي كه براي بسته بندي ميشود هزينه مضاف نيست، چراكه بسته بندي بخشي از فرآيند توليد است و اگر درست و تخصصص صورت گيرد، ميتواند مزيتهاي بسياري از جمله كمك در تصميمگيري خريد مصرف كننده و هويت بخشي به محصول، مديريت مناسب چيدمان محصول و سهولت حمل و نقل دارد.
وي افزود: بسته بندي، ابتداييترين نياز هر محصول پيش از عرضه به بازار است و علاوه بر كمك به فروش بهتر توليدكننده، زمينه اشتغال زايي مناسبي براي طراحان اين حوزه فراهم ميكند.
- یکشنبه ۱۰ فروردین ۹۹ ۱۶:۴۲ ۵ بازديد
- ۰ نظر