استفاده از تجربه كاربردي در كارتن سازي

تجربه كاربري همان احساسي است كه فرد در مواجهه و هنگام كار با هر وسيله، فرايند يا سيستمي دارد. براي نمونه در كار با وب سايت، صرف شام در رستوران، پوشيدن پيراهن يا حتي باز كردن كارتن بسته بندي كالا، احساسي به فرد دست مي دهد كه ممكن است مثبت يا منفي باشد.

اين احساس همان تجربه كاربري است. شركت ها و سازمان هاي عرضه كننده كالا يا خدمات، مي توانند با توجه به آن محصولات يا خدمات خود را بهتر كنند. در واقع مي توانند تغييراتي در جهت بهبوتجد احساس مشتري خود در آن كالا يا محصول ايجاد كنند.

اين تجربه معمولا بر اساس بازخورد دريافتي از مشتري ها به دست مي آيد. اين بازخوردها مي توانند از طريق نظرسنجي، توجه به نظرات كاربران در شبكه هاي اجتماعي يا حتي گفت و گوي مستقيم با آن ها گردآوري شوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.