اهميت توجه به ابعاد كارتن ها

شكل و ابعاد بسته بندي و تاثير آنها بر مخاطب

اين نكته بسيار مهم است كه شكل بسته بندي محصول شما بتواند مخاطب را جذب كند. در طرف ديگر ابعاد كارتن نيز اثري هم اندازه با شكل آن دارد. سعي كنيد خود را نه به عنوان فروشنده كه يك خريدار تصور كنيد. محصول مورد نظر شما در يك فروشگاه نه چندان مطرح در قفسه هاي فروش است. آن را پيدا مي كنيد، آن هم در يك بسته بندي شيك و با ابعادي مناسب. به احتمال خيلي زياد آن محصول در سبد خريد شما قرار خواهد گرفت. اغلب سازندگان كارتن هاي بسته بندي نيز اين نكته را در نظر دارند كه شكل و ابعاد استاندارد كارتن را مطابق با محصول و مخاطب هدف، در نظر بگيرند تا فروش بهتر و موفق تري داشته باشند.

بسته بندي و اثرات آن بر هويت محصول

بسياري از كارخانه ها و توليدي ها به اين مهم پي برده‌اند كه بسته بندي محصولات روي ميزان فروش آن محصول اثر قابل توجهي دارد. بايد اين را بدانيد كه شما به صورت طبيعي به سمت محصولي جذب مي‌شويد كه بسته بندي و ظاهر زيبا و فريبنده‌اي داشته باشد. تصور كنيد به مغازه لوازم‌التحرير فروشي رفته و قصد خريد يك دفترچه داريد. يكي از اولين نكات كه موجب جذب شما خواهد بود چيست؟ بدون شك ظاهر دفترچه و در نهايت ابعاد كارتن آن. اين نكته بسيار مهم است؛ به همين خاطر اغلب فروشنده ها براي جذب مشتري بيشتر به آن توجه ويژه‌اي دارند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.