چيزي كه از همه بيشتر بايد مورد توجه شركت هاي بسته بندي زعفران صادراتي باشد اين است كه هدف اصلي از تمامي مراحل طراحي ساخت و انجام پروژه بسته بندي افزايش ارزش افزوده ايجاد شده بر روي زعفران مي باشد. لذا تمام تلاش ها براي بالا بردن ارزش كالا است.
بايد اين نكته را در نظر داشته باشيم كه بازار نهايي هدف ما مصرف كنندگان و افراد، شهرها و كشورهاي دنيا مي باشند.
با توجه به بالاتر بودن سطح رفاه، حساسيت بيشتري نسبت به طراحي و بسته بندي كالا داشته و رغبت بيشتري به انتخاب كالا با سليقه بهتر، بسته بندي مناسب و استاندارد تر و ارائه اطلاعات كامل تر مي باشند.
- یکشنبه ۱۱ خرداد ۹۹ ۱۰:۴۶ ۶۷ بازديد
- ۰ نظر