بسته بندي؛ نوعي تبليغ براي محصول

بر اساس پژوهش هاي بين المللي انجام شده درباره فروش كالا در فروشگاه ها و مغازه ها، يك اوليه حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد در انتخاب كالا تأثيرگذار است. موارد ديگر همچون توصيه دوستان، مشاهده تبليغات و دريافت نمونه ها و گيفت ها به صورت رايگان مجموعا حدود ۵۰ درصد تاثير گذار بوده‌اند. 
پدر صورتي كه در طراحي بسته بندي صادراتي زعفران از اصول هنري و زيبايي شناسي بهره بگيريد، فروشندگان واسطه و مصرف كنندگان نهايي را ترغيب به خريد كالا مي‌نماييد. اين خود تبليغي موثر براي شماست. 
استفاده از جعبه صادراتي زعفران با طرحي زيبا و منحصر به فرد مي‌تواند يكي از بهترين معرف هاي محصول مورد نظر باشد. چرا كه مصرف كننده با يك نگاه به بسته بندي محصول مي‌تواند جذب آن شده براي اطلاع بيشتر از محصول و كيفيت آن به نوشتار روي بسته بندي و يا كاتالوگ همراه با بسته بندي مراجعه كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.